رضایی, سعید, سیدجوادین, سیدرضا, گنجعلی, اسداله. (1396). رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان. , 7(2), 62-79.
سعید رضایی; سیدرضا سیدجوادین; اسداله گنجعلی. "رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان". , 7, 2, 1396, 62-79.
رضایی, سعید, سیدجوادین, سیدرضا, گنجعلی, اسداله. (1396). 'رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان', , 7(2), pp. 62-79.
رضایی, سعید, سیدجوادین, سیدرضا, گنجعلی, اسداله. رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان. , 1396; 7(2): 62-79.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.